Det blir för mycket ibland...

Datum: 2008-12-04 Tid: 13:21:43
Jag har svårt att hålla reda på vilka filmer vi sett och vilka vi inte sett.. Jag fick ihop 3 stycken här nu, innan jag tröttnade på att tänka..
H är och jobbar och kommer inte hem ännu på ett tag. Jag ska skriva på min lilla "uppsats".
Igårkväll var jag återigen med i kyrkokören i Mjällby och introducerades för flera nya underbara julsånger. Det finns ju dock de man kan uttantill sen flera år och de som sitter i ryggmärgen sedan barnkörens tid. Det är så härligt att sitta i en kör och sjunga allt man har (kanske inte riktigt, för då hör jag mig själv) och höra hur stämmorna smälter samman så fantastiskt.
Bara för det kom jag på att jag måste baka lussekatter snart.. Dels för att jag är sugen, men dels för att de ska bjudas på på Lucia-dagens morgon.
Nu har jag även bokat in en fika denna eftermiddagen. Ritz, nu kommer vi igen! Hoppas manne får en lång lucka så vi kan fika länge!!
Jag fick lite tillskott i presentberget från min födelsedag:
Pengar! (som läggs undan till resan jag ska göra någon gång, någonstans)
En termos (av min käre vän Manne, som inte vill att jag ska dricka kallt kaffe!)
Ett spel - Trodde du ja! - som kan bli riktigt roligt!
Presentkort på Guldfynd, jag ska titta ut något riktigt speciellt!
Ett fint blomsterarrangemang av familjen! (tradition)

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Det var inte mycket du fick av din familj

2008-12-04 @ 15:40:23

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback