Födelsedag...

Datum: 2008-12-01 Tid: 18:04:56
Det finns en tjej som jag känt nästan hela mitt liv. Första gången jag träffade henne hade hon långt, ljust hår som nådde ända ner till rumpan. Och när hon blev sur satte hon näsan i vädret och knyckte på nacken så att håret fladdrade all världens väg.
Denna människa har följt mig genom livet och kommer nog någonstans alltid att göra det, eller hur? Vi tycks inte kunna bli av med varandra, hur vi än försöker :P
Jag har sett henne förvandlas från en tyst, glasögonprydd hästtokig flicka, till ett superblont, partytokigt bombnedslag. (hästarna finns fortfarande kvar!).
Och jag har alltid varit 4 dagar äldre. Märk väl. I 4 hela dagar kan jag kalla henne lillskit. Fastän hon är längre. För jag är äldre ;) Men idag är vi återigen lika gamla. 20 år

Så grattis kära Jenny! Hoppas din dag blir underbar och att du får slappna av ett par sekunder ;) Puss o kram!


Jag till höger, Jenny till vänster. Vi har på bilden likadana tröjor...

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

haha aaaw vilket gulligt inlägg :D och den bilden med HAHA! tack så mycket johanna! och nej, vi lär knappast aldrig bli av med varandra ;)

2008-12-02 @ 15:20:34
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: Jenny

Förresten, JAG till höger, DU till vänster ;) höhö vi var så tajta att vi köpte likadana kläder.. Halleda, jag säger då det ;)

2008-12-04 @ 01:18:51
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback