Natt skall ej förbliva...

Datum: 2008-12-15 Tid: 15:01:10
Jag har en julsång i mitt huvud som ekar.. Vi sjunger den i kyrkokören som jag är med i och den är så vacker!
Jag längtar efter att slå in mina julklappar, lacka dem och lägga dem i en fin hög.. Jag längtar efter att klä granen tillsammans med H och få det riktigt juligt här inne också. Just nu är det mest köket som fått en riktigt jul-chock.

Igår lussade jag för H helt själv, med särk och krans och fika! Sjöng gjorde jag också!

Ikväll åker jag till Växjö för imorgon ska jag ha seminarie och samla grejer till min litteraturstudie. För nu kan jag ha vinklat upp det riktigt bra!
Så det blir ett par nätter utan H nu, usch, vedervärdigt! Men jag ska passa på att bjuda in lite vänner till glöggkväll i Växjö!
Nej, nu ska jag njuta lite av mitt kaffe, innan jag börjar packa ihop mina tillhörigheter! Vi hörs i Växjö!

Ha en härlig eftermiddag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback