The mist..

Datum: 2008-12-04 Tid: 12:59:19
The mist
Det finns anledningar till att jag helst inte ser en Stephen King-film. Detta är en av dem. FÖR HELVETE, GÖR MIN HJÄRNA NORMAL IGEN!
Filmen handlar om en liten stad som sveps in i en dimma efter en kraftig storm. Ur dimman kommer varelser som inte är ifrån denna världen. Blodtörstiga. Jättestora. Tok-arga!
Innan dimman sveper in allt åker en pappa och hans lille son till affären för att bunkra upp konserver, då en man kommer in i affären och skriker att nånting finns i dimman. Alla som är i affären låser in sig där och tänker vänta ut dimman.
Slutet på denna filmen var helt avskyvärt. Usch! Nu är det flera dagar sedan jag såg den, men jag känner fortfarande molande i magen och går omkring och tänker "tänk om...."
Men vilken bra film! Den är helt klart värd att ses!!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback