Den lilla svarta...

Datum: 2008-11-06 Tid: 23:09:08
För att ha börjat denna alldeles för tidiga dag i H's
mysbyxor och huvtröja (han är ju lite större än jag)
svassade jag efter 4 timmars pluggande ner i min fina
svarta lilla kjol. Piffade till mig med strump-byxor,
smycken och fint smink. Bara för att få känna mig lite
vardagslyxig en sån grå och tråkig dag!

Idag blev det lyx-lunch med grillade kycklinglår och
ciabatta med sweet chili sås, gurka och sallat. Mums!
Middagen idag blev hamburgertallrik á la H, för han gör
helt underbart goda sådana! Nu blir det film och mys till
den för hela slanten. Jag ska gosa upp ett helt förråd,
för imorgon natt spenderas tyvärr i ensamhet...

Helgen är fylld av goda middagar. Gåsamiddag hemma hos
min familj, med respektive på Lördag och en viltstek hos
H's föräldrar på Söndag.

H, jag älskar dig av hela mitt hjärta

Godnatt hela världen. Sov gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Michaela

Hej Johanna! Tack för din fina kommentar! Du har verkligen förmågan att lysa upp min tillvaro - fast vi inte träffats på sååå länge. (Alldeles för länge sedan, om du frågar mig). Jag tycker absolut att en annars tråkig höstdag kan muntras upp genom att man klär sig fint :) Ett bra tips i dessa gråa tider! Ta hand om dig! Jag hoppas att vi kan träffas till jul (om du kommer hem då). Massor med kramar / Michaela

2008-11-07 @ 08:35:37
URL: http://lifeismusicplayitlouder.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback