En liten prinsess-groda..

Datum: 2008-11-15 Tid: 23:56:34
En till liten prinsess-groda har sett dagens ljus ikväll..
Hon är en beställning till en julklapp, vilket känns roligt! Att
någon faktiskt tycker om det jag målar och att det ger en
mening att det blir klart. Så jag arbetar på henne.
Hon blir så söt!!
Jag tar dessutom lite lördags-godis ikväll i form av ett litet
glas alldeles underbar Bailey's. H är iväg och spelar poker, så
jag får roa mig lite på egen hand!
Nu ska jag nu snart upp till en kall och trång lägenhet i Växjö,
där jag inte sovit på 4 veckor snart. Vi har hela tiden hittat
möjligheter så att jag kunnat komma tillbaka hit hela tiden. Vi
har haft det så mysigt, jag vill inte alls att det ska ta slut!

Men nu ska jag återgå till min söta lilla prinsessa och min Bailey's!

Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

ja det är hemskt... Jag festade inte i fredags :P hade du kul på grand då?

2008-11-16 @ 17:01:39
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback