En mysig eftermiddag med min bästa vän..

Datum: 2008-11-14 Tid: 13:20:57
Igår vid 3 gick jag ner på stan för att äntligen träffa
min bästa vän M. Det bästa med honom är att han kan
lyssna, han är snäll, lugn, sympatisk, klok, rolig och
han känner mig bättre än de flesta och vet nog mest om
mig av alla. Han vet nog mer om mig än vad jag vet. Igår
tog vi i alla fall en lång fika på Ritz, med långa härliga
samtal om livet och hur man lever det. Bra sammafattning?



Ikväll är det i alla fall dags för fest igen! Johan ska
fira födelsedag! Så, ikväll ska jag och min lilla svarta
ut och dansa i Kristianstad, är det någon annan som följer
med? Min mun ska le hela kvällen och mina ögon ska glittra.
Snart är min H hemma och jag ska värma mitt kaffe, läsa
lite till om ulcus och gastrit.

Ha en härlig eftermiddag!!


Tankar och tycken
Mitt namn: BadGEAR

Såg ut som en kopp kaffe det där, kanske med en liten godbit...får jag hoppas lite lite :)



Tack för besöket på min blogg.

2008-11-17 @ 15:02:44
URL: http://blogg.passagen.se/badgear

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback