En trött dag tar aldrig slut..

Datum: 2008-11-08 Tid: 16:29:25
H diskar.. Jag målar.. Jag väntar på att färgen ska torka
lite så jag kan måla nästa lager. Just nu vet jag inte
exakt vad det kommer att sluta som...
Jag har kört fram och tillbaka Växjö-Sölvesborg idag.
Det är så otroligt vackert.
Imorse smekte ett dimhölje hela världen och sjöarna låg
blanka och speglade träden och stenarna runtomkring. Jag
ville stanna och uppslukas av skönheten naturen valde att
bjuda mig på.

Jag och Sara gick en snabb runda på stan idag. Inom
Lagerhaus där jag självklart handlade, Hemtex, där jag
handlade igen och Vila, där jag hittade den perfekta
klänningen inför nyårsfirandet. Jag ska ha!

Jag har bäddat om sängen med de nya sängkläderna och det
blev nästintill precis som jag ville! Ska bli så skönt att
att krypa ner där senare i natt.
Dagen är ju inte slut ännu, trots att jag är det. Vi ska vara
hos mina föräldrar 18.00 prick för middag och senare har H
bokad biljetter till Bond-filmen. Jag har aldrig sett en enda
Bond-film i hela mitt liv, så jag vet inte vad jag har att
förvänta mig.. Går dit med noll styck så får vi se vad det
blir!

Nej, tillbaka till min lilla tavla!
Ha en underbar Lördag!

Tankar och tycken
Mitt namn: kakke

Ärligt talat, mår jag skit, av allt som har hänt om jag känner mig låg, och inte värt någon ting, men det är väll gammalt som kommer nu förmodar jag så det är bara mig själv att skylla, hoppas det är bra med dig

2008-11-09 @ 00:23:18

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback