Ett gammalt minne..

Datum: 2008-11-13 Tid: 21:28:28
Jag har hittat ett hus som jag är så väldans nyfiken på!
Det ligger mitt emot H's lägenhets fönster, så jag sitter
och tittar på det varje gång vi äter. Jag är nyfiken på
hur det skulle se ut om man bodde där, om det går. Och om
jag skulle kunna göra det till ett hem... Det är så gammalt!

H tränar innebandy nu, så jag lånar hans dator för den är en
hel massa snabbare än min lilla tröga tingest.
Vi åt pasta med curryfalukorv! En stroganoff med äpple och
curry ungefär, supergott! När han kommer hem blir det kanske
en varsin ciabatta ockå, lite mys sådär framför TV:n.

Nej, nu ska jag krypa ner under en filt för jag fryser så jag
skakar, och vänta på hjärtat mitt!!

Sov gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Ja, alltså jag kan inte fatta :( blir så jävla ledsen! djur liksom, vad har de gjort för fel??? :(

2008-11-14 @ 00:47:47
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback