Euroshopper..

Datum: 2008-11-13 Tid: 13:20:12
Jo, jag gillar merparten av Euroshoppers produkter!
Pastan, värmeljusen, flytande margarin och sist och
helt klart bäst; energidrycken! Den är så toppen, jag
är rädd att jag har blivit lite för förälskad i den.
Nyttigt kan man ju inte påstå att den är någonstans,
men det är ju egentligen inte kaffe heller. Inte med
allt det jag häller i där.

Jag ska med andra ord snaaart gå och handla lite smått.
Snart.Det är bara alldeles tok-kallt ute.
Och inne.

Duschad och klar, ska sen på med lite smink, plugga en
aning till innan jag beger mig ut i den kalla, kalla
staden. Tur är i alla fall att det tar inte mer än ett
par minuter att gå ner till konsum.

Hej svejs!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Mitt favoritord: Snart. Ingen bestämd tidpunkt, inte heller avlägsen.

2008-11-13 @ 16:00:49
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback