Han har åkt...

Datum: 2008-11-23 Tid: 19:53:47
Han, han den där H... Han som håller hela mitt hjärta i sina händer.. Han har åkt... Och jag grät, i vanlig ordning. Jag gråter fortfarande. Jag vill verkligen inte sova ensam inatt. Och jag har hela tiden i huvudet att han kommer komma tillbaka senare ikväll, att han bara åkt och tränar eller handlar eller något. Men nej. Han har åkt hem till sin lägenhet och lämnat en stor tomhet här. Det dröjer fyra nätter och tre dagar innan vi ses igen. På min födelsedag. (Bra present!)
Det har varit en mysig helg. Igår körde vi in till stan (och snurrade 20 minuter för en parkering) och mötte upp Sandra och Stoffe för att luncha ihop. Det blev en mysig thai-resturang med riktigt god mat.
Vi sprang även på stan, där H hittade fina tröjor och två mössor och jag hittade en klänning, (inte förvånad!). Den var lila, räckte mig till knäna och jag vill ge mig själv den i födelsedagspresent. Såklart!
Sen åkte vi och handlade på Willy's till kvällens tacomumsande. När vi hade släppt av Sandra och Stoffe utanför deras hus, körde hjärtat och jag hem och fikade med mjuk pepparkaka och kanelbulle. Runt halv sju kom S och S och vi satte igång med lite fördrinkar. Tacos sitter aldrig fel och inte vin heller. Vi spelade lite spel och snackade en hel del om allt möjligt! En härlig kväll!

(Som följdes av en inte lika härlig baksmälla idag för min del. Jag som aldrig blir bakfull får väl ändra det citatet nu. För idag hände det.)
Så idag har vi bara slappat och kollat film, myst och rått om varandra. Tagit tillvara på tiden på det sätt man bara gör när man vet att man inte har så många timmar på sig att hålla om den man älskar.
Men nu har han åkt hem! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för.. Klockan är ingenting ännu. Jag ska nog titta på film. Kanske..

Ha en bra kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback