Hur tänkte du där?

Datum: 2008-11-25 Tid: 20:24:15
H's favorituttryck. Det jag menar är... Ghost Whisperer. Någon mer som följer säsong 4? Nu är jag inte bara besviken utan helt förkrossad. Nu finns det ingen mer TV-serie jag följer helhjärtat.
Idag har jag haft en riktigt mysig dag! Jag gick upp tidigt imorse och drällde runt lite. Sedan gick jag och la mig igen och väcktes vid 11 av Sara som plingade 100 gånger på min otrevliga dörrklocka. Hon kom och lämnade mina burkar! (Som har varit hos henne sen tre evigheter tillbaka!). Sedan har jag suttit och pillat lite med min mammas blogg och lite med skol-saker tills Sandra skickade och ville ut och gå en runda. Så vi tog en rask runda genom lite skog ute vid vattentornet (fast jag hade ju förstås ingen aning om vart vi var) som tog lite mer än en halvtimme.. Härligt!
När jag var på väg bort till Sandra ringde Sara och ville gå till Willy's. Så direkt efter promenaden gick Sara och jag och handlade. Så nu har jag alla tårt-inköp klara! Det ska bli så gott! Det blir en prinsesstårta och Sivans!
Det är helt sanslöst att imorgon är min sista dag som tonåring. Har jag gjort allt jag ville göra under den delen av livet? Ah, man måste inte bli vuxen för fort. Och imorgon ska jag köpa The Dress

Ha en trevlig kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Vi brukar ju dock säga "hur tänker du nu?" så jävla kul! haha. såg du inte mitt fina inlägg i bloggen om dej? ;)

2008-11-28 @ 15:42:06
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback