I hope your dreams are about us..

Datum: 2008-11-04 Tid: 23:19:46
Jag hoppas på Obama! Jag håller tummarna och knyter
händerna hårt om dem. För ikväll gör USA sitt val.
Och jag tycker detta är riktigt spännande!

För övrigt är inte detta min kväll. Jag vill bara ha
en kram eller något. Närhet. Jag känner mig sorgsen.
Jag känner mig tung inuti.

En man blev påkörd av tåget i Valje igår. Tänker på
det hela tiden och tycker att det är så tråkigt!!!
Men nu ska vi se vad de sista minutrarna på detta dyngn har att erbjuda mig.

Så jag säger godnatt..

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

"I don't believe you". Kan den utantill nu, och hörde den först igårkväll. Helt sjukt vad jag har spelat den, men har inte lyssnat igenom alla än, tyckte det kunde vänta tills jag har albumet i hand :)

2008-11-06 @ 18:33:08
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback