Kläder, klänning och kronisk nattvakenhet..

Datum: 2008-11-10 Tid: 01:25:21
Dessa kläder! De förstör mitt liv! De gör så att jag
får panik när jag ska välja ut dem. För inget passar
ihop och inget känns bra och allt känns för fint eller
för fult.
Vad ska jag ta på mig?

Nu är jag dessutom på nytt ute efter en julklapp till
min älskade far, eftersom han fick den jag sparat som
fars-dags present igårkväll. Tips, någon?
Igår fick han boken "Snaps" som jag hittade på
Bluebox.se. Att blanda till egna snapsar är en av min
pappas passioner i livet. Och han är dessutom riktigt
duktig. Kanske ett fint krus att hälla upp den färdiga
drycken i vore något?

Nu sitter jag nerbäddad i soffan och försöker skriva
tyst och lugnt. Fastän mina fingrar helst vill dansa
över tangenterna med tankarnas fart. Min älskade H
ska upp så tidigt imorgon och är nu på väg in i en
drömvärld, så jag vill inte störa hans färd dit..

Imorgon ska jag upp till Växjö för att förbereda mig
inför ett seminarie vi ska ha på Tisdag.
Jag har även tänkt kila inom Vila, för jag har bara
den där underbara klänningen i tankarna. Jag måste ju
i alla fall få äran att prova den? Tänk, så fin den
hade varit till ett par mörkt bruna pumps,
glänsade i skenet från stjärnor och
nyårsraketer.

Har jag avslöjat att jag älskar nyårsafton nu? Jag har
en stor kärlek till klänningar i alla fall...

Nu blir det ett avsnitt Ghost Whisperer, för att trötta
min hjärna till sömnstadiet.

Vill också passa på att önska Michaela en underbar tid
i Spanien! Vilket äventyr du ger dig själv!

Återkommer imorgon, sov gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback