Mitt i den kalla, mörka natten...

Datum: 2008-11-18 Tid: 01:54:35
Jag kan inte somna! Det är så otroligt längesedan jag kände såhär! Jag har haft problem med att somna/sova/vakna sedan jag vet inte när. Jag avskyr att somna, det känns som att jag missar något, blir av med värdefull tid på dygnet som kan användas till mycket mer. Jag avskyr att vakna, eftersom jag då alltid är trött, då jag inte kunnat somna kvällen innan. Och sen vänder jag på dygnet eftersom jag saknar självdiciplin att gå upp när klockan ringer.
MEN! De senaste veckorna har jag hållit hela detta sovandet i schack. Jag har somnat, sovit bra och gått upp när jag vaknat. Därför känns detta så oerhört frustrerande. Som ett nederlag. När jag lyckats så bra. Jag är trött, frusen, hungrig och gnällig. Vill kura ihop mig mot H, men han vill sova och jag vill inte vara så egoistisk att jag tvingar honom vara vaken med mig. Mina ögon svider verkligen. Jag vill bara somna iväg till ett drömland.
Och nu när jag gnällt av mig lite, ska jag ta ett par digestive och en kopp te och sedan krypa ner framför ett avsnitt GHOST WHISPERER? Jag tycker det låter som en helt underbar idé!

Godnatt världen!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback