Mjölk..

Datum: 2008-11-13 Tid: 09:20:47
Varför tar mat slut hela tiden? Vi köper och köper och varje
gång vi öppnar frys och kylskåp så finns där inget.
Kanske lite överdrivet, men just nu känns det så.
Vi måste ha hem lite mjölk. Varför kan den inte höra det
och trippa upp hit? Jag vill inte klä på mig och gå och
handla. Jag vill sitta här i min mys-tröja och bara vara,
krypa längre ner under filten och sluta frysa. Det är
så väldigt kallt här!

Dessutom skulle jag vilja att mjölken tog med sig en god
ciabatta som jag kan mumsa i mig till lunch!
Men jag ska strax börja plugga. Och värma kaffet i mikron.
Kanske ta en kanelbulle på det!

Sen är det städning på schemat idag. Dammsuga och torka
av golvet. Det är skoj!!

Ha en bra dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback