Sammanfattning av helgen..

Datum: 2008-11-10 Tid: 11:45:59
Lördag spenderades som tidigare nämnt hemma hos mina
föräldrar, med mina syskon och Elins Robert.
H och jag kom dit vid 18:00 och satt och kollade på
Family Guy länge, medans mamma hade prestationsångest
i köket. Till slut var allting klart och alla slog sig ner för
svartsoppa. Som jag ger upp om nu.
Gåsen och allt därtill var jättegod, liksom äppelkakan
och särskilt vaniljsåsen. Familje-mys
Efter middagen klådde Elin och jag varandra i varsin
omgång SingStar och sedan var det dags för H och mig att
dra oss iväg mot en mörk biosalong.
Det är så mycket prat om denna Bond-film, men om alla de
filmerna är likadana så ska jag aldrig se någon mer.
Det var roligt att gå på bio, det blev nattbio till och med
och mysigt att sitta där med H's hand i min och mumsa
popcorn för glatta livet.

Igår bar det hem till H's föräldrar, där det bjöds på
fars-dag middag = rådjursstek. Det var också jättegott,
man äter vilt alldeles för sällan. Vi hade en trevlig
kväll där också, även där med äppelkaka efter maten!
Men igår var vi bara hemma och rådde om varandra. Det är
så konstigt att tänka att vi ska sova själva inatt. Ingen
tanke jag tycker om i alla fall.
Nej, nu ska jag koka en kopp kaffe och sätta igång
att läsa Eide & Eide. Usch!!!

Ha en härlig eftermiddag, även om vädret inte verkar ge sig
alls idag. Kram!

Tankar och tycken
Mitt namn: Tove

haha, family guy e bäst =)

råddjursstek låter spännande..

2008-11-10 @ 15:01:15
URL: http://theedge.blogg.se/
Mitt namn: elin

Woho! Jag blev bjuden på älghamburgare igår! Dessutom är det ju bra att du inte äter VILT ofta, vem vet då vart maten hamnar ;)

2008-11-10 @ 19:20:04
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback