Feelin' Groovy..

Datum: 2008-10-17 Tid: 16:51:34
Paul Simon & Art Garfunkel
Hjältarna jag växte upp med. En låt värd att tänkas på.



Jag skickade sms med min pappa kvart i fem inatt. Varför? Säg det. Hittade sms:en nu, hade totalt glömt bort det. Jag talade om att jag mår bra och pappa skrev att han precis hade stigit upp. Då huttrade jag lite och kröp längre ner i min sköna varma säng och somnade om.

Nu ska jag göra lite nytta till här och sen krypa in i duschen. H kommer upp vid halv sju, sju nånting och då vill jag att det ska vara fint här!

Take care!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Men jag skriver om Notebook ;) Romeo och Julia är ingen modern historia, eller så, Tristan och Isolde är itne heller det. haha :D

2008-10-18 @ 12:37:02
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback