I´m broke but I´m happy

Datum: 2008-10-14 Tid: 19:04:41
Alanis Morissette.


Jo, imorgon är sista dagen på praktiken,
känns lite trist. Ska nog baka lite muffins att bjuda på imorgon senare.
Det är gott och lätt och brukar kunna uppskattas av alla. (Hoppas jag).

Idag har jag gett insulin hela morgonen, varit 2 timmar med en tant på gåskolan på Sigfridsområdet. Åkte med färdtjänst genom universitetsområdet så jag visade tanten var jag bor! Haha!
Suttit med min handledare och skrivit bedömningshäftet. Jag är så nöjd!

Diskat har jag också gjort... Lär ju bli lika uppställt där borta i hörnan om jag ska baka nu igen..

Klockan är sju och det är bäckmörkt här utanför. Är det konstigt att man känner sig lite nere?

Ha en bra kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback