Kiss me..

Datum: 2008-10-26 Tid: 15:55:22
Det är grått och trist och regnar utanför fönstret här i Sölvesborg. De flesta löv har fallit och bildat en höst-färgad matta runt trädens rötter, medans kronorna vajar nakna i vinden.
Det är pluggdag här idag, eller ja, vad gör jag!?
Jag tar en paus!
Jag tänker strax svassa ut i köket och brygga oss lite kaffe och låta hjärnan piggna till lite. CANCER, KOL och TYREOIDEASJUKDOMAR gör ju inte mig helpepp. Det gör mig hypokondrisk.
Den här läskiga muntan som jag bara vill ha.. Egentligen inte överstökad för just nu kan jag inte göra mitt bästa. Jag måste plugga mer, mer, mer! Och vara pigg och utvilad. Och redo.
Igårkväll blev det 2 filmer. DREAMER och HOME OF THE BRAVE. Den första var en hästfilm som ibland kunde bli lite för mycket "människa pratar med häst". Men lilla Dakota Fanning är så duktig. Home of the Brave var en typisk amerikansk patriotisk film. Sådär riktigt slemmigt "vi älskar USA trots allt" och "det är synd om USA för soldaterna dör i krig (men strunt samma att Irakierna också dör ungefär)". Tråkigt, för det var en hel rad fina skådespelare med i den.

Nej, nu är det kaffe som gäller. En koffeinkick till min trötta kropp är så välbehövligt!
Ha en bra Söndag.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback