Love letter..

Datum: 2008-10-09 Tid: 19:05:20
Jag är tokig i Alfapet. Och dess släkting Betapet..
Så tokig att jag till och med tål att förlora i det!

Jag är lite blyg också. Eller väldigt blyg.
Och nu blev jag plötsligt helt nervös.
Varför blir jag så blyg när jag ska träffa
personer som jag vill göra ett gott intryck på?

Det är så mörkt ute. Och i de 3 lägenheterna brevid min åt vänster bor det minst 4 hundar som inte verkar  vara jättekompisar med varandra...

Imorgon har jag bestämt mig för ytterligare en resa till ljuva Sölvesborg.
Titta lite på höstlöven där också....
Mysa under en varm filt, äta gott, må gott i underbart sällskap i form av familj, vänner och H.
Kan det blir bättre?
Jag ska njuta av varje liten sekund!

På återseende!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sofia

hej!

klockan är fån Karlsson och är inhandlad på Village. Bra idé med att måla siffror direkt på väggen! Men tyvärr bor vi i en hyresrätt, så det försvårar det hela en aning =)

2008-10-09 @ 22:53:51
URL: http://snoffe.webblogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback