Love me, feed me and never leave me..

Datum: 2008-10-08 Tid: 17:26:26
MUMS! Vad jag är bra på att laga mat!
Idag: Sojamarinerad stekt kycklingfilé med fullkornsbulgur och en extra kryddad bearnaisesås. Och lite grönt!
Till detta dricks mineralvatten med citron á la Euro Shopper.
Avnjuts vid soffbord, med bordstablett i grönt, grön servett och ett tänt ljus.
En romantisk middag för... En.
Jag saknar dig hjärtat!

Praktik idag har gått bra!
Plus att jag är en fena på att dricka svart kaffe utan att grimasera. Varför lär jag mig inte att dricka det svart? Förmodligen för att kaffegrädde är så gott.
Det mysigaste just nu är att vandra iväg till praktiken, tidigt som tusan med min take-away-homemade kaffe. Vandra förbi alla morgonsömniga studenter som släpar sig till bibliotek och föreläsningar. Gå över den frosttäckta gräsmattan, förbi ett sovande Tufvan och sedan tillbaka in i värmen på Bågen. (praktikplatsen).
Sen vandra hem igen mot dagens slut i en orange-gul solig hösteftermiddag.
Träden utanför mitt fönster är hisnande vackra.
Måste det bli vinter?

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska få kvällen att erbjuda mig.
Det blir nog att gå och lägga sig tidigt i alla fall!

Update later, take care, byebye!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback