Slå klackarna i taket...

Datum: 2008-10-30 Tid: 17:22:34
Snart ska det lagas mat, sen ska det spelas poker.
Jag tror det kan bli bra!
Jag är annars riktigt trött, riktigt sov-sugen.
Sugen på en ciabatta med grönsaker och thai sweet
chili sås. Men vi ska inte äta dem förrän efter
pokern.
En rolig grej är att vi är 5 stycken som spelar
Fantasy Premier League på internet. Det är en sida
där man registrerar sig och köper ihop ett eget lag.
Därefter får man poäng efter hur spelarna sköter
sig i det riktiga Premier League. För att få bra
poäng så måste man förstå lite om spelarna, fick
lilla okunniga jag höra. Idag ligger mitt lag i
topp. Jag har mest poäng. Jag är bäst.

Ha en bra kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Tove

skoj med poker. åå vad sugen jag blev på mat..

2008-10-31 @ 12:37:01
URL: http://theedge.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback