You called me sugar...

Datum: 2008-10-21 Tid: 21:42:34
PINK
En mörk höstkväll som kräver ett hav av levande ljus.Filtar, mjuka kuddar, pyjamasbyxor och något varmt att dricka... Men jag är hos H och när det gäller värme och kyla är vi varandras motsatser. Jag tycker alltid att det är kallt och han tycker alltid att det är varmt!! Vad gör man?

Johan är här. Han och H kollar på fotboll och avnjuter den med chips och whiskey. Jag vet inte vad jag gör, inte mycket av någonting verkar det som. Jag tror jag ska sätta på mig ett par hörlurar och krypa ner i sängen med en bra film i datorn. The Notebook ligger väldigt bra till.

Idag har jag avnjutit en härligt lång fika med min bästa vän. Det blev först varsin sallad, åtföljd av en mer fika-aktig bakelse för min del och choklad för M's del. Kvalitetstid och välbehövliga samtal. Det är härligt att se staden i sin höstglans. Med höstkransar utanför blomsteraffären. Människor i halsdukar och med händerna begravda i ett par sköna vantar.

Det finns ingenting som hemma!

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Är inte jag din bäste vän?

2008-10-22 @ 17:58:30
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback