A pen, a paper and a fantasy

Datum: 2008-09-27 Tid: 16:09:51
Idag känner jag inte alls för fest.. Idag känner jag för höstmys. Krypa upp i soffan under en filt, med någon jag tycker väldigt mycket om! Dricka något gott, äta något gott, se en bra film eller läsa en bra bok. Vara tillsammans. Bara vara.

Men smart som jag är så har jag flyttat ifrån precis alla mina mys-människor. Och Sara är ju som sagt och kollar på sin älskade Håkan...
Om bara jag kunde få ha H här..

Jag har diskat, jag har dammat, jag har plockat undan, lagt in alla kläder i skåpen, bäddat sängen snyggt..
Har lite småpyck kvar att pyssla med, men det verkar inte som att jag kommer ha nåt annat för mig ikväll så jag har gott om tid. Blir det en sån där pyjamas-mys-rå-om-mig-själv helg månn tro?
Vill ändå ha sällskap!

Mat ikväll då.. Vad blir nu detta?
Har köpt kycklingfiléer (igen).
Igår åt jag pasta med sås innan jag gick till sängs..
Åh! Vilken idétorka! Jag är dessutom hungrig!!!!
Nej nu går jag, detta visade sig resultera i ynkligt gnällande.
Kan gnälla på msn istället!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback