And paint with all the colors of the wind...

Datum: 2008-09-30 Tid: 03:05:37

Ja eller bara ta och måla med dig. Jag har målat.
Det är den där underbara sysslan som gör att mina dygn har cirkus 30+ timmar istället.
Jag kommer behöva ta igen så mycket osömn.
Jag ska åka hem till mitt kära hjärtegryn på Onsdagkväll. ♥
Längtar efter massa kramar och pussar!
Kommer fram sent och tänker krypa ner i hand underbart mjuka, sköna säng och sova.
Det är en sån där säng som man kan leva i. I en sån säng lever man på kärlek.
Måla var det ja! Akvarellerna grät efter mig nyss. Så jag tänkte "okej, jag kan väl natta dem då".
Bara det att jag glömde mitt eget sömnbehov.
Det blev en tavla i alla fall. Och den som ville ut på papper idag var:

© Johanna Bengtsson

För ett par dagar sedan, då jag var alldeles höstmysig blev det en hösttavla också:

© Johanna Bengtsson

Så nu blir det väl sängen? Kanske ska ligga och skratta ihjäl mig åt Martina Haags härliga humor en stund...
Hon skriver så underbart roligt!!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback