Another one bites the dust..

Datum: 2008-09-24 Tid: 00:25:58
  Tjipp o hoj! Lång dag idag!
Började praktisera idag halv åtta på morgonen, var uppe alldeles för tidigt, stressad och nervös.. Fick ner ett knäckebröd och gick utanför dörren och låste med ett glas mjölk i handen, fick självklart vända och gå tillbaka. Sen vart det ju ingen luft i cykeldäcken, tänkte ju inte jag på. Tillbaka med cykeln igen och småspringa upp till Bågen.. Såklart.. det är ju jag!

Efter praktiken, som för övrigt gick jättebra, så har jag småpluggat, orkade inte så mycket.. Ätit rester, ätit en godisbit fast det inte är helg... Så nu måste jag ut och gå :P som straff..... Får bli på fredag när jag inte kommer hem kvart i 10 på kvällen... Lite läskigt att gå hem ensam när det är mörkt ute, men jag överlever väl...

Nästa helg ser det ut som att jag kommer hem till Sölvesborg.. Längtar redan ihjäl mig efter H och det är ju inte jätteroligt :(

Funderar på att spara ihop till en jättetjock bäddmadrass till min säng också, den jag har ju är så sliten att den är ca 2 cm tjock...
En sak är positiv och det är att jag lyckades få tillbaka de flesta av mina bilder! Vissa gick inte att få tillbaka, men flertalet så jag är nöjd! Ska rensa upp lite ibland dem snart, de hamnade i en riktig oordning :P
Imorgon "jobbar" jag mellan 13.30 till 21, det är väl en ganska normal dag för att vara jag, med min konstiga "dygnsrytm". Eller ja, jag har ingen. Har nog aldrig haft någon. Kanske max 3 dagar i sträck :P

Nej, nu blir det lite plugg-innan-sova så man kanske kommer ihåg något nån gång :P
Take care!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Kommer du och hälsar på oss också då?

2008-09-24 @ 14:05:01
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback