Everytime I look into your lovely eyes...

Datum: 2008-09-25 Tid: 23:06:56
Har bytt bakgrundsbild på datorn nu, slängde bort tramsbilden på mig och syrran (sorry sis) och knepade dit en annan väldigt mysig människa... Blir bara ganska galen av längtan varje gång man kastar en blick ditåt.
Därför tänkte jag gå och baka  en sockerkaka nu... Tjugo i elva på kvällen, men men, vill man så får man!

Idag har det varit fortsättning på praktik. Har avverkat min tredje dag där nu och trivs som fisken i  vattnet. Är jag egentligen 80 år gammal eller?  Kanske, kanske!
Idag har jag i alla fall fått beröm för att jag är bra på att smörja in underben/fötter... Tackar!

Sockerkakan är i ugnen.. Får se hur det blir, men lime istället för citron, man tager vad man haver!
Känner för att kolla på film, men borde plugga... Måste man alltid göra vad man borde?

Har även varit i förrådet och lämnat upp saker jag inte använder plus hämtat ner 2 par byxor jag hade tänkt börja använda igen. Dom är kostymbyx-liknande, ett brunt par och ett grårandigt par.. Får se.. Om dom inte används inom de närmsta 2 veckorna så åker dom tillbaka upp igen ;)

Nästa helg är det inflyttningsfest hos Johan, så på torsdag far jag ner till kära Sölvesborg igen.
Får äntligen träffa min H igen då! :D LÄNGTAR!!!!!
Ska bli så himla skönt.. Skönt att få kramas och pussas när man vill och skönt att slippa längta!!
Visserligen är det bra att längta också så man inte börjar ta den andre för given, men ändå, fy vad jobbigt det är!

Sjukt sugen på sockerkakan nu! AAAAAAAH!
Imorgon ska jag tvätta. Stop.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback