Forever young..

Datum: 2008-09-30 Tid: 20:17:03


Denna underbart regniga dag startade med att jag än en gång törnade in i mitt lilla gråa bords hörna och bara fyllde i färgen i mitt första blåmärke lite till. Har haft ett stort, svullet blåmärke på utsidan av mitt högra lår nu sedan förra måndagen. Cirka 7 cm brett, svullet, blått, gult och fult! Och ömt!
Kom iväg mig till praktiken i alla fall, ringde mitt SJHSVS från igår, fick tid till imorgon så nu är jag lite nervös.
Men det ordnar sig!
Nu har jag precis duschat och fixat runt här efter shoppingturen, som slutade med att en kjol (som jag syr om lite nu), två toppar, en huvtröja och massa smink från Make Up Store fick följa med mig hem.
Inhandlade även inflyttningspresent, vilket kanske var det roligaste! ;)

Mötte upp Sara inne i stan och sprang runt..
Är trött nu!!

Vet inte om jag ska sprätta upp kjolen igen. Den kanske va snyggare lite längre?
Känns som att jag behöver råd!
Dessutom.. Nej, jag tar ner den igen!

Kanske äta lite mat också!

Take care!


Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Du, hur ser det röda läppstiftet ut? köpte du det och är det bra?

2008-10-01 @ 22:00:24
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback