I want it all...

Datum: 2008-09-28 Tid: 23:40:29

På tisdag har jag bokat in en shoppingrunda med mig själv.
Har degraderat klänningen och ska istället leta efter en speciell kjol (eller liknande modell/färg) på H&M, samt läppstift på Make Up Store. En scarf är också på listan, samt skor.. ;) Vill ha ett par nya pumps till. Färgglada sådana. Men men... Har ju ett par här som jag inte hunnit använda ännu, så dom blir det till att svarva på mig på fredag.
Fredagen är även den dagen då kjolen ska användas.
Då är det inflyttningsfest hos Johan som gäller. Blir nog en lagom trång fest i en liten etta med stökiga människor.
Ser i alla fall fram emot det väldigt mycket!! En kväll med uppklädda människor, glada aningens fulla människor, vänner och skratt! Och H, som spenderat sin dag med att köpa alkohol i Tyskland idag :D Jag längtar efter dig!!!!
Ska boka in en fika tillsammans med min bästa vän Manne innan fredag också! Eller under fredagen kanske? Får se vad som blir, men Ritz ska hinnas med innan jag blir förpassad till denna lilla ettan i Växjö igen ;)
Sölvesborg är mitt hjärta!
Familjen får sig en visit också! Är rätt skönt att vara hemma och bli uppassad av mamma då och då ;) Hon är så söt!

Lugg har jag införskaffat mig vid ett ytterst kreativt tillfälle igår. Mycket nöjd! Fick bli kökssaxen.
Men det kanske också är något att skriva upp till tisdagen, en sax?
Måste nog gå till frisören också denna veckan. Mitt troll-hår börjar komma ut ur garderoben nu. Alltså, om jag inte klipper mig på ett tag (april detta året), så får jag en jättetjorva i nacken som behöver 1 flaska balsamspray, en liter tårar, ett stort knippe tålamod och en bra borste att reda ut. Detta företag satte hårömma jag igång med idag. AJ!

Hmm.. nu längtar jag tills tisdag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Mamma

När blev jag söt? Det är du mitt hjärta som är söt!

2008-09-29 @ 17:13:18
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback