Isn't it ironic?

Datum: 2008-09-26 Tid: 21:05:02

Nej, jag gör visst inget viktigt ikväll...
Vet inte vad jag är sugen på just nu. Hela dagen idag har jag i alla fall varit sugen på WASAknäckebröd, dom med havre, med bregott, kokt medwurst och tunna skivor av smörgåsgurka..
Nu räcker det. Nu får jag ta och äta chips eller något annat istället.

Musiken dunkar här i väggarna, det är fredag, det är fest.
Jag vill också. Vill ha den där känslan Sara och jag alltid har när vi varit inne i stan och på systemet en fredag.
Den där, vi-laddar-upp-känslan.... Ikväll är det Sockerlobbyn på Sivans och jag vill dit så förtvivlat, men då kommer jag att vara död imorgon på tentan. Har dessutom gett upp allt vad "pluggadageninnantrams" heter.
Jag gör det bara inte ikväll. Jag tittar på Sing-along och snor Saras uttryck "som en annan pensionär".
Vadå, det är ju musik ;)

Men men, egentligen så är det nog höst-stämningen jag är ute efter. Träd i alla underbart brun-orangea färger, lagom kyla, höstsol, kaffe med kanelbulle på ett varmt kafé, att kunna använda mitt nya set mössa, vantar, halsduk utan att svettas ihjäl.....

Jag längtar efter att släppa loss på dansgolvet, det var så länge sedan.. Kanske blir fest i alla fall imorgon då? Skippa den inplanerade städningen och kanelbullar kan jag leva lite till utan.
Sara och Terese drar ner och kollar på Håkan Hellström, håll för öronen mina damer! :P

Har jag flummat tillräckligt nu? Känns så...... Är ofokuserad på allt idag... Kanske ska slå in lite julklappar? JA, jag menar allvar, jag är snart klar med alla såna inköp, det är vad min senaste sommarjobbslön går till här!!  (typ..)
Detta gör att jag kan fylla på dem med diverse annat smått senare under hösten...



Jag önskar mig - 2oo8 
  • ett notställ
  • en extern hårddisk
  • en utlandsresa
  • gardiner
  • en ny bäddmadrass
  • fina pocket-böcker
  • smycken
  • strumpor
  • en mopp
  • överraskningar

    Klart! ;)

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback