I've tried so hard to tell myself that you're gone

Datum: 2008-09-22 Tid: 19:12:10

Jag sörjer min bildmapp så djupt :(
En hel vår och en hel sommar med minnen i bilder bara sa "hejdå".
Fattar inte hur det kunde hända så?
ARG ARG ARG ARG ARG!

Idag pluggade Sara och jag i biblioteket.
(Jag drack en chailatte)
Vilket är det bästa jag vet! Den smakar sött och den smakar jul. Underbart!
Pluggandet gick ok.. ganska ok iaf.
Sedan hämtade vi Emma i den tysta lässalen. Ut kommer en skrattandes Emma som klippt luggen på sig själv.
Vi tre struttade sedan vidare till matsalen där Emma och Sara åt mat och jag drack kaffe för jag vart inte alls hungrig.
Efter lunchen var det dags för föreläsning av läkaren Peter Vasko som alltid är lika bra och rolig. Han brinner verkligen för det han föreläser om och man lär sig jättemycket av att lyssna på honom. Denna gånger handlade det om lungsjukdomar och sköldkörtelsjukdomar. Intressant.
Efter skolan hämtade jag ett paket på H&M som innehöll en massa godbitar :)
Lite nya kläder piggar upp varje regnig dag :D

Nu ska jag snart äta lite framför TV:n innan det blir plugg igen!
Tentan är på lördag och hela denna veckan blir det att göra praktiken igen. Ska vara på ett äldreboende nära campus denna gången och det ska bli så skönt att cykla istället för att åka timlånga resor med buss och byten! Härligt!
Ska bli kul att umgås med gamla människor igen, dom har alltid en massa intressanta och tänkvärda saker att säga och tycka till om! I like!

Ha de bra!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback