En riktigt härlig vecka..

Datum: 2009-04-04 Tid: 22:19:39
Efter denna underbara vecka är jag helt slut. Jag har dock ett tiotimmars pass imorgon också, därför ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.
I onsdags kom H hit och myste. Igår tillbringade vi dagen på stan, med thai-lunch och sommarshopping. Vi köpte t-shirts, skor, trekvartsbyxor (H), smink (Jag), huvtröjor och till sist tittade vi ut nya mobiler till abonnemangen. Så får se när vi gör slag i saken, det är nämnligen ett litet hemligt projekt igång!
Saknar honom redan, tiden går så fort när man njuter för fullt av livet. Hur härligt är det inte att tillbringa en sen eftermiddag i solen, med kaffe o kanelbulle och Hs egenkomponerade mackor då? Längtar så tills han kommer hit igen! Sen blir det gemensam färd hem till Sölvesborg för att fira påsk!! Jag har hört lite rykten om en riktigt trevlig påskmiddag hos mina föräldrar nämnligen!

Det har varit så härligt, fastän de tidiga morgnarna inte alls är min grej, att promenera en halvtimme till praktiken, längs sjön. Imorse gick solen upp när jag var vid mitten, dimman låg som en slöja över vattnet som var alldeles spegelblankt mot skogen bakom. Och nej, kameran fanns inte i väskan - den tar jag inte med dit!!
Nej, nu är det dags innan jag somnar med datorn i knäet..
Godnatt!


Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Jag antog det var du som kommenterade i min blogg xD

Nej jag tror inte du ska ta med nåt.. isf borde mamma säga till :P

Söt bild på er förresten!

2009-04-04 @ 22:25:10
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback