Slut på helg..

Datum: 2009-04-05 Tid: 18:59:25
Solen har inte tittat fram här i Växjö förrän nu på kvällningen. Det har varit kallt och blåsigt, fastän jag har varit inomhus på praktiken. Vi tog en promenad med ett par damer, men HU! va kallt det var!
Jag är riktigt slut efter att ha jobbat 21 timmar på två dygn. Orkar inte laga mat, så ska värma lite potatisflyftor med bearnaisesås till.. Det får räcka, jag tror att jag kommer somna som en stock inom kort.
Imorgon är jag ledig från praktiken, men istället är det tusen andra bestyr som ska ordnas - tar det någonsin slut?

Ha en bra kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Sov gott, snart är du hemma hos din familj. Och jag längtar efter dej. Kramiz

2009-04-05 @ 21:17:47

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback