Vårsol och lyckorus!

Datum: 2009-04-19 Tid: 20:19:53
Det bubblar i hela mig.. Det är soliga dagar, gröna knoppar på trädgrenarna och marken har härliga vårblommor att bjuda ögat. Idag följde jag med H, hans kompis Nicke och hans pappa och kikade på Mjällbymatchen som vanns med 4-0(!) och höll samtidigt på att förfrysa varenda del av kroppen!
Igår, när vi varit i Kristianstad och handlat present till lillebror så svängde vi inom EKO och inhandlade en liten bärbar grill. Vår superfina lilla grill ska invigas idag, med korv och bröd. Så nu, äntligen har vi en grill att asa på i sommar, se upp ;)
Igår innan lillebrors kalas var vi inom på ett spontanbesök hos Nicke och Nina som snart blir föräldrar, ett par veckor kvar, för att tjuvkika på magen innan den försvinner. En sötare kula får man leta efter!
Nu får vi lägga på ett kol här om det ska bli mat snart! Ha en skön Söndagskväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Blev det inte fyra - två? haha...har jag fått fel info, hmz...

2009-05-17 @ 11:13:27
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback