Efter regn kommer solsken..

Datum: 2009-08-17 Tid: 17:24:20
Ja, nu helt plötsligt är vi framme vid de två sista veckorna i augusti. Jag har sett fram emot dessa hela sommaren - jag är nämnligen helt ledig från jobb och skola och ska bara njuta av att vara kravlös. (Nja, så kravlös man kan bli när man bor två stycken i en lägenhet, men ändå!)

I veckan tar vi ännu en tur ut till älskade Hanö, för att sola, bada och koppla av långt från bilar, datorer och grannens urjobbiga chihuahua. Vi ska plocka björnbär som vi ska försöka sylta och fixa till. Jag hoppas att vi lyckas och att det blir gott!!

Jag är dålig på att uppdatera. Tiden finns inte riktigt där just nu när solen lockar, men det finns ett ställe där både H och jag skickar in lite smått och gott ibland:
mobilbloggen


Jag hade även tänkt lägga upp lite filmrecensioner och annat kul, mest för min egen skull så jag kommer ihåg... Nej, ha en trevlig kväll allihop!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback