Core

Datum: 2009-12-10 Tid: 17:43:40
Strax blir det svettig core-träning med Sandra, därefter torsdagsmys. Kebabrulle som vanligt och vin+choklad!

Jag har städat undan lite här, ska dra en sabb trudelutt med dammsugaren också innan jag sticker iväg med cykelskrället utan framlyse.

Idag har jag sovit länge och sen softat med diverse Ghostwhisperer avsnitt, säsong 5, samt slagit in julklappar - finfina! Ska försöka packa bra nu också inför "hemflytt" över jul. Jag packar alltid för mycket kläder... Denna gången ska jag få plats med kläderna till lördagsfesten också.

Ser verkligen fram emot kvällen!!!!

Nu - dammsugning och uppdrickning av kaffe(!)
Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie

tack så mycket :)

2009-12-10 @ 19:29:26
URL: http://unreal.blogg.se/
Mitt namn: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det roligaste med julklapparna är att köpa dem och sedan slå in dem i fina paket och överraska den som ska ha julklappen. :-)

2009-12-12 @ 19:23:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback