Julen är här nu...

Datum: 2009-12-28 Tid: 23:40:47
Och ungefär över också. Mellandagsrean besöktes tillsammans med min vän Emanuel..
Det gick sådär, vi kände oss båda två lite eremit-aktiga där vi gick och avskydde människor i trånga affärer. Men vi överlevde och tog med oss strumpor hem. Jag tog även med mig lite smink från Make Up Store med mig också. Synd att de hade slut på glittret Nova. Det var nämnligen mitt enda mål med turen till Kristianstad. Jag köpte även en ny plånbok så att kära H kan sluta gnälla på min stora, ihopfallna, spruckna, älskade gamla plånbok. (Den nya får inte ens plats med hälften av alla mina kort!!!!).

Jag hoppas att alla haft en bra jul, det har jag haft!
Även fast jag inte skulle få julklappar så tyckte tomten att jag hade varit snäll! God mat, goda hemmakryddade snapsar, mysiga musikstunder och min älskade H, familj och vänner...!

Av min vän Filip, som visade sig vara den som fått i uppdrag att hitta passande present till mig fick jag en bok med roliga historier (som jag skrattade åt direkt) och fyra whiskyglas (likadana som vi har redan). Fullträff!

Av syster fick jag ett fint hjärta från Chic Idé, av lillebror superfina öronhängen och en tröja, av mamma o pappa Singstar: Queen, Per Morgbergs kokbok och andra trevligheter. Av H fick jag en röd morgonrock, mjuk, mysig och varm. Har den på mig dag och natt.
H fick även två nya planksteksplankor av mina föräldrar - som vill bli bjudna!


Nu är det filmtajm och pannkakedags, pannkakor med glass och hallonsylt!
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback