Nattsudd

Datum: 2009-12-10 Tid: 01:58:31
Jag har hittat en trevlig sida där jag kan plocka hem pianonoter utan att betala. Mycket trevligt säger studenten! Har spelat som en tok och nu börjar jag komma någonstans, det är bara en speciell takt jag hakar upp mig i, jag får verkligen inte till det.

En tråkig sak jag lagt märke till särskilt nu sedan jag fick pianot, men även under en period innan är att jag har tappat så mycket av min sång. Jag har tappat nåt steg uppifrån och kan nu istället gå tre hela tonsteg längre ner. Kom ned till ett ciss idag, men inte högre än ett E... Men sen var jag iofs inte uppsjungen heller, tänkte testa imorgon och se hur det går då.

Jag är ju som sagt ledig imorgon, då är det ändå massor som ska fixas.. Städa, röja undan, packa massor, träna core och ha torsdagsmys!! Allt hopar sig i en enda stor klump.

Nu ska jag kolla lite Ghostwhisperer...

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Duktig :)

2009-12-10 @ 17:14:08
URL: http://www.ladyfromsweden.com
Mitt namn: elin

Vet inte! I ettan fick vi göra våra egna kransar men inte förra året. Dock var de bättre på att göra kransar förra året jämfört med iår! Vissa såg ut som fasen och jag vet inte hur läraren tänkte när hon godkände de.. om hon ens såg dem liksom. Det räckte inte ens till alla så man undrar vem som planerade..



=)

2009-12-10 @ 17:16:23
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback