Alldeles för mycket fritid..

Datum: 2009-02-18 Tid: 15:38:27
Medans jag klickade runt på olika bloggar, stötte jag på nåt som heter
Viraltrafik
Tänkte testa och se om det fungerar, så klicka gärna på namnet, så får vi se om besökarantalet ökar här eller inte? Blir intressant!!

Snart ska jag be om lite kaffe och en pratstund med min kära H. Några kardemummaskorpor till det kanske?

Ikväll blir det nog film och massa mys i soffan.. Slappa, slappa, slappa!

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 14:41:56

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback