En kopp kaffe i lugn och ro..

Datum: 2009-02-16 Tid: 15:35:08
Idag har det bara varit lugnt och stilla. Jag steg upp vid halv åtta, åt lite frukost tillsammans med H innan han åkte iväg till skolan. Jag har precis dammsugit hela lägenheten, skakat sängkläder och dammat i det dammigaste vitrinskåp jag någonsin sett. Jag har bara inte vågat inse sanningen innan. Att hyllorna är av glas och inte en grå bucklig massa. Typiskt. H är väl precis utanför dörren nu om jag förstod det rätt.. Blir kanske en trevlig kopp kaffe på tu man hand innan resten av dagen rullar på?
Ikväll kommer syster med pojkvän och ska sällskapa. Äta lite mat, kolla en film och kanske spela lite spel? Det blir nog trevligt som vanligt, min lilla tvillingsjäl.

Läst lite olika bloggar idag, bara klickat mig fram i djungeln. Alla olika människor, med så mycket historia, minnen, tankar och upplevelser. In i huvudet letade sig summan av det hela, frågan; Hur hade du reagerat om din partner visade sig vara registrerad på en nätdejtingsajt, av den mer kroppsligt intima sorten?

Ja, säg det! Nu ska jag kräva lite fika!
Ha en superhärlig eftermiddag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Det blev en fin födelsedag. Kram min vän

2009-02-16 @ 19:47:43
Mitt namn: Linda H - En make up artist

Alltid med penslar =)

2009-02-17 @ 13:31:46
URL: http://micromiss.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback