Vilken dag?

Datum: 2009-02-19 Tid: 15:22:10
Det känns som fredag, som att veckan är till sin ända och det bara är en enda lång skön avslappnande helg framför oss. Men så är det ju inte. Och helgen kommer inte bli lång och avslappnande heller, för H ska iväg och dricka med sina kompisar hela lördagen. Jag vet inte riktigt vad mina egna planer innebär ännu, men det blir säkert bra, om inte annat måste jag skriva på en inlämningsuppgift och planera lite annat!

Just nu står H i köket och diskar, han är så söt!
Om allt går bra idag så kanske vi hämtar hem en alldeles splitter ny Sony 46" TV... Då blir det helt klart film ikväll för hela slanten för min del, vi har köpt en ny DVD också. Det enda som fattas nu är den där kabeln som ska gå mellan dem så att det blir HD bild istället för vanlig. Och den är inte billig!

Men nu, nu fortsätter dagen!
Ha det bra!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback