Januari...

Datum: 2009-01-28 Tid: 08:14:33
"Månaden då alla skiljer sig"!?
Tittar på Vakna med the Voice på femman just nu.. De läser nyheterna.
Alla är väl att ta i lite väl starkt, men många! Både bland kändisar och bland känningar. Tråkigt men sant. Januari är väl ingen rolig månad, som de sa nyss, man har firat en härlig jul och ett fantastiskt nyår - och sedan tar det roliga slut..
Eller så är det bara så.. Att kärleken tar slut av sig självt? Ruskig tanke.

Nu är i alla fall snart Januari självt slut - vilket betyder att H kommer att vara hemmaaaa! Jag har planerat in lite överraskningar som jag hoppas går i lås!

Nu ska snart kåravgiften betalas in. En ny termin på riktigt, en sån man får betala för. För att komma in på uteställena och framför allt, få ut skrivna tentor. Kan ju vara bra...

Jag gillar seminarier bättre än tentor, det känns mindre slutgiltigt plus att man kan ta hjälp av övriga deltagare, man får ha anteckningar med sig. Brabra!
Nej, nu börjar en ny dag, jag ska läsa diverse avhandlingar! Otrevligt!

Ha en bra dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Nej Mini-Anne är till vuxen HLR. Som en sittring med huvud på.

2009-01-28 @ 21:02:56
Mitt namn: Cecilie

Tack! Du har också fin blogg! :)

2009-01-29 @ 08:02:22
URL: http://georlie.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback