Min familj..

Datum: 2009-01-24 Tid: 19:42:39
Denna helgen har jag träffat hela min familj utom pappa, för han är i Danmark.
I fredags kom syster och Robert, vi kollade film, lagade pizza, spelade spel och bara umgicks, trevligt! Emma och Sara, som var på väg in till Grace i stan dök in helt plötsligt och underhöll oss en liten stund!
Idag kom mamma och lillebror, med blommor och bullar till fika! Gott!
Det var så mysigt att ha dem här (fast mamma bara diskade hela tiden)...
Nu är det tomt. Det enda som hörs är grannarna och datorns ilskna surrande..
Jag har precis beställt lite kurslitteratur, hällt upp ett glas cola och siktar på att tömma chipsskålen inom en mycket snar framtid.. Jag saknar mig familj!
H är väldigt många mil härifrån nu, hoppas han har roligt!
Nu blir det väl en film, eller en bok.. Diskat har ju mamma, det var annars tänkt som mitt lördagsnöje!

Ha en härlig lördagkväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Mamma

Det gjorde jag inte alls

2009-01-25 @ 12:04:08

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback