Några dagar till..

Datum: 2009-01-26 Tid: 03:25:33
Jag sitter uppe, kan inte sova, kollar på nåt program där det delas ut priser till olika skådespelare. Screen Actors Guild Awards.

Nyss handlade en liten del om skådespelaren James Earl Jones, som gjort rösten till både Darth Vader och Simbas pappa Mufasa i Lejonkungen. Det hade jag aldrig fattat innan!!!

Imorgon ska jag återigen försöka få en tid till tandläkaren, det gör fortfarande inte ont, så jag lär väl inte få komma in imorgon heller.. Går dessutom i skolan mellan åtta och fyra.
Idag har jag bara varit för mig själv, fixat lite i lägenheten, tittat på TV, ätit gott och druckit coca-cola i massor! Men imorgon, är det dags för kyckling och mineralvatten haha!
Har pratat lite mer med H idag, så skönt att få höra hans röst lite! Har dessutom haft på mig en av hans t-shirts idag som fortfarande luktar honom, härligt!
Jag längtar i alla fall efter honom jättemycket och vill att veckan, för min del, ska gå riktigt snabbt!
På fredag händer även en skojig sak hemma med vännerna, men vad säger jag inte förrän efteråt, av en viss anledning....

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och läsa, läsa, läsa. Har precis börjat med Stella & Sebastian av Jenny Leeb. Vi får hoppas att den är så bra som den verkar!

God natt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback