Nu händer det...

Datum: 2009-01-21 Tid: 02:27:39
Nu, alldeles snart ska Barack Obama svära presidenteden och hålla sitt första tal som USA:s president. Undrar hur han känner sig, är han något nervös tro?

Just nu sitter jag och väntar på min kycklingfilé som sakta steks i ugnen. Jag tog upp och marinerade den igår, med soya, lime, peppar, timjan, socker och lite chilikrydda.. Vi får se hur den blir.. Till det ska jag ha lite bulgur och någon god sås. Blev så besviken idag på ICA när deras egen Thai Sweet chilisås var slut både på stor och liten flaska... Jag hade ju planerat att ha den till idag..

Ikväll blir det fest, men jag sitter fortfarande i pyjamasbyxorna och vet inte alls vad jag ska iklä mig. Vilken klänning vill ut och dansa idag? Nej, det blir nog något mindre uppklätt, svart topp och svarta byxor.. Ska sätta upp håret i något snajsigt och tuperat strax.. Är inte på riktigt humör, egentligen vill jag nog bara äta gott, tända lite ljus, läsa en bok och somna tidigt. Men det var så länge sen.....



God kväll gott folk

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback