Trettondedag jul...

Datum: 2009-01-06 Tid: 23:03:20
Jag sitter och väntar på min käre H.. Vi ska dricka te och kanske ta lite kex med ost till det.. Imorgon kommer vi knappt träffas, jag ska köra till Växjö för opponeringsseminarie för min uppsats och på kvällen ska H iväg till en vän.. Så jag tänkte jag skulle krypa upp intill honom och låta ögonen vila på något som lutar åt... Vänner?

Idag har jag sjungt med kyrkokören igen, denna gången sjöng vi ut julen. Nu dröjer det åtminstone 11 månader till cirkus innan de ska framföras igen.. Men det är väl idag spanjorerna firar jul? För det var denna dagen de tre vise männen kom fram till jesusbarnet.. Vilket betyder att Josef och Maria bodde rätt länge i stallet innan de kom.
Men det var skönt att träffa mina söta föräldrar och krama lite på dem.
När jag kom hem igen hade H lagat överraskningsmiddag! (Han är underbar) Det blev lax, potatis, sås och sallad! Mums! Han hade även städat lite och diskat och dukat så fint och jag var vrålhungrig!
Men nu säger jag godnatt, godnatt och hoppas att jag snart blir lite kreativ och gör en ny header. Ut med julen från bloggen också...

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

som om inte du lever livet? du har kommit tusan så mycket längre än mig i alla fall :P

2009-01-07 @ 11:12:08
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: agnus

Fin blogg du har! Kolla gärna in min! Ha en bra vecka! Kram

2009-01-07 @ 21:27:40
URL: http://misscarlzone.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback