Väntan, längtan...

Datum: 2009-01-23 Tid: 14:38:02
H kom igår!! Och jag blev så glad!!!
Jag lagade mat, spaghetti o köttfärssås, sen tittade vi lite på handbollen innan vi gick upp till ICA och handlade. Sen kollade vi på nån DVD med Björn Gustafsson, vet inte alls vad det var, men skoj!
Idag har jag varit i skolan på morgonen och stuckit PVK i dock-armar. Var inte alls på humör för att sätta den i någons arm på riktigt och kladda med blod i hela sängen.. Så det hoppade jag idag och kladdade med rosa vatten istället..
Sen köpte jag med mig varsin kycklig-ciabatta hem till H och mig som vi åt till "frukost", med lite juice, kaffe, yoggi och pannkakor med sylt! Mums!
För en halvtimme rymde H hem igen, fastän jag grät stora krokodiltårar... Vid tolv beger dom sig till Åre, så vi träffas nu inte förrän nästa lördag natt, då jag kanske ska hämta dom i hässleholm, i alla fall vara hos H när han kommer hem... Då får vi äntligen träffas lite längre igen!

Om några timmar kommer i alla fall min lillasyster och hennes Robert upp hit, så ska vi umgås lite!! Så nu längtar jag tills dess, så slipper jag vara ensam längre.


Tankar och tycken
Mitt namn: Mamma

Får jag låna boken imorgon? Är det något annat vi ska ta med till dej? Och så får jag skriva i min blogg så du har något att läsa :)

2009-01-23 @ 16:22:17

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback