Sommarlov..

Datum: 2009-07-29 Tid: 23:39:59
Denna bloggen tog minst sagt ett väntat sommarlov. Utan skrivarlust, utan ro och utan riktiga tankar. Jag är så tom på idéer, kreativiteten är nere på noll. Jag är bara trött, sliten och glåmig. Grå.
Solbrännan försvann på ett par dagar, för att sedan lysa med sin frånvaro, en vit fläck bland det solbruna. Man kan inte tro att jag är min mors dotter.
Vi har tagit en ljuvlig kvällspromenad genom skogen, medan mörkret föll, dagens ljud tystnade och syrsorna vaknade och spelade sin nattmelodi. Tillslut började ett tungt sommarregn falla, ett varmt regn med sommardoft - ett sånt som inte gör nånting. Nu ska vi ta en snabb dusch och sen mysa i soffan till en film och lite te och skorpor.. Min fina älskling och jag.
Har jag nånsin nämnt hur härlig han är?
Godnatt...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback