Bröllop nummer två..

Datum: 2009-03-10 Tid: 16:17:48
Jag ska på bröllop igen, denna gången i sommar på midsommardagen! Även detta bröllop står Klädesel: valfri på inbjudan (som var av handgjort papper med torkade blommor och ett litet silverhjärta som höll i själva textpappret) vilket inbjuder till en hel del vånda. Det är långt dit, men tiden går snabbt har jag lärt av erfarenhet. Vad ska jag ha på mig? Något somrigt, skönt, som funkar både om det regnar och är kallt och om solen står högt över oss alla. Och som är snygg som tusan, men inte utmärker sig (och jag som älskar blommiga sommarklänningar). Kjol och topp skulle ju också fungera, men det ger inte samma känsla..

H var här i helgen och myste en massa! En helt underbar helg, bara så tråkigt när han måste åka igen. Men det blir väl så en period nu..

Idag händer bara plugg till morgondagens seminarie och leta lite bilder till powerpoint presentationen av vårt arbete till den 23 mars.. Lika bra att ha det iordning!
Nu ska jag ta en kopp kaffe och lite choklad att mysa med i soffan!
Ha en bra dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Vem ska gifta sej?

2009-03-10 @ 18:31:14

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback